Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 29 oktober 2007

Mänskligheten

Jag vet inte varför jag är så betuttad i Heroes, kanske det har med att göra att jag tycker varje människa ska vara speciell eller kanske att jag tror att vi människor är inte så vanliga som vi tror, utan det kanske finns något mer??!! Jag menar då inte att vi kan flyga eller hela oss själva men vi kanske måste börja tro på männskligheten när utvecklingen går framåt hela tiden. Vi får helt enkelt inte tappa tron på oss själva..mnjea jag vet inte men kanske vi iallafall ska tänka efter!!

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!