Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

onsdag 13 februari 2008

Föräldramöte

Det händer inte så mycket kanske därför man inte har något att skriva om?
Ikväll ska vi på föräldramöte....det värsta jag vet. Jag kan engagera mig i det barnen gör, men sitta och vara trevlig mot en massa andra människor som man inte känner bah det tycker jag inte om. Men jag är ju dock intresserad av vad som händer i skolan så jag går ju dit iaf. Måste dock baka sockerkaka som de ska sälja till oss föräldar, intressant jag bakar (med ingredienser som är mina) sen köper jag

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehehe. Känns som det vore enklare att ge pengarna direkt? Eller säljs kakan till överpris sen med :-)
Fattar att det är skumt med en massa folk man inte känner. Lite bra att veta vad det är för folk som ungarna hälsar på hos sen kanske ändå.
Ha en bra dag!
Kram

Anette sa...

beerbelly; jo du har rätt, men det finns alltid sånna där riktiga föräldrar brrr sådan som jag inte kan med ..men jag är en duktig förälder så..ha en bra dag.kram

beerbelly sa...

Klart du är en bra förälder!
Tackar detsamma :-)
Kram

Anonym sa...

Som sagt..alltid bra att ha lite koll ändå på dom andra föräldrarna. Jag är inte heller nån State of the Art-förälder som passar in i mallen kanske..men jag är mina barns bästa ..och enda föräldrar.
Loves and hugs på alla hjärtans dag
/Maysan

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!