Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 10 februari 2008

Tillbaka

Hej alla glada vänner.....


jag är tillbaka. Jag vet inte om skrivlusten är här men jag ska göra ett försök. Just nu är jag väldigt trött på vinter.....saknar värmen i barcelona. Men finare lägenhet har jag aldrig bott i tror jag.

Min älskade systerson från mariestad är här nu också, de har sitt sportlov nu, mina skruttar har inte lovet förrän vecka 10. Så jag hinner träna lite till =)


Och iår får jag iaf vara hemma i sverige och följa melodifestivalen, det har jag ju inte gjort på 2 år.....och igår så var ju min favorit , min stora favorit givetvis;


AMY DIAMOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen tycker jag faktiskt att E-type och the Poddles var hyfsat bra..................

1 kommentar:

beerbelly sa...

Kul att du hör av dig. Skriv när du vill som alltid.
Kul att du trivs i lägenheten. Du och alla i sverige vill nog ha sommar =)
Ha en superkväll och en riktigt bra dag imorgon!
Kram

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!