Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 27 januari 2008

Försvunnen

Nej jag har inte dött även fast jag lyst med min frånvaro. Löpet för tiken är över, hanhunden är åter normal och jag.....ja jag är ju jag.
Jag har skrivtorka tror jag, har inget att skriva om.....jag mår iaf bra och jag stormtrivs i min lägenhet. Funkar skitbra med barnen i skolan men det är lika tomt med jobb.
Men jag kommer nog att vara frånvarande tills jag hittar skrivlusten igen, men tro inte att ni slipper mig...jag försöker hinna med att uppdatera mig hos er..och lämna gärna ett par ord, de glädjer mig mycket.

Men var inte säkra...rätt som det är är jag här igen! :)

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Kul att höra från dig. Skönt om det lugnat ner sig lite. Trist med jobb förstås. Tror det ordnar sig förstås men sånt kan ju ta lite tid. Kul när du skriver men det viktigaste är ju att du ska tycka att det är roligt.
Hoppas du har det bra och börjar med en bra kväll och dag imorgon!
Kram

la linda sa...

det låter bra tycker jag, hur är allting annars? hur mår barnen och mannen..? trivs maria med sitt nya jobb..? här rullar det mesta på som vanligt, vet inte om du läser min blogg, men i så fall har du ju ganska bra koll :) ha en bra dag nu söta!! kram.

Maria sa...

Hallå där! Om jag inte såg dig varje dag så skulle jag tro att du har dött!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!