Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 10 januari 2008

Vardagen rullar på ...så mycket bättre nu

Dagarna går och allt känns bara bättre och bättre, kan erkänna att tribalwars har trollbundit mig, kanske är det för att jag har en hög post för min stam (jag är stamledare) och jag tycker det är kul, mycket strategi, får använda mitt huvud till något, sen får man ju träffa massa olika slags människor och det är något jag gillar.
Så ni hör allt är bara bra med mig!!! Hoppas detsamma med er :D

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Skönt att det är bra. Jepp det är kanoners här.
Ha en suverän kväll.
Kramar

Anette sa...

beerbelly; detsamma...kramar

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!