Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 18 januari 2008

Vinterkräksjukan

Vinterkräksjukan oroade jag mig jätte mycket för just innan jul. Men jag klarade mig...tills nu!! Fy f-n vad dålig jag varit. Har spytt som en gris och haft ont i precis hela kroppen. Nu har man börjat att återhämta sig men det tar sin tid, blir svettig för minsta lilla rörelse man gör. Hm jag som hade tänkt äta räkor och kex och ost ikväll men det får vänta tills jag kan njuta ordentligt utav det.

Då vet ni var jag varit iaf. Hoppas ni får en trevligare helg.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Usch.. det tar hårt verkligen. Förstår om det tar några dagar att komma ikapp. Tur att du är bättre nu!
Hoppas du får en jätte bra helg även om du struntar i osten :)
Kram

Nollan sa...

Vinterkräksjuka, huwa! Jag har lyckats undvika det i år (peppar, peppar, *tar mig åt huvudet*), var värre när jag jobbade på sjukhus. Hoppas du snart har återhämtat dig så du får njuta av räkor, kex och ost. Ha en bra forsättning på helgen!

Peter Madison sa...

uhh...bläää. Stackers dig! Kram å krya på sig!

Laanna sa...

Stackare där. Vet du hur du blev smittad?
Krya på dig!

Anette sa...

beerbelly; jag kan bara säga fy för f-n vad hemskt det är. men har nu återhämtat mig lite iaf. Ha det gott. kram

nollan: välkommen hit, ja man kan ju ha roligare saker för sig än att ligga i denna sjuka, det var ett par år sedan som jag hade den senast och hoppas det dröjer ett par år innan jag får den igen.

peter; tack, känns alltid skönt när någon tycker synd om en. kram på dig med

laanna;usch jag, ungarna har dragit hem det från skolan . är bättre nu. tack för omtanken

beerbelly sa...

Jo jag vet. Det tar hårt som sagt. Skönt att det är bättre nu!
Hoppas du haft en bra kväll och får en riktigt bra morgondag!
Kram

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!