Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 12 januari 2008

Dåligt humör...varför????????????

Jag som egentligen har hur mycket som helst att skriva om kommer inte på någonting alls. Jag vet inte vad jag drabbats av, jag känner mig på konstant dåligt humör. Jag som är så glad för min nya lägenhet, jag som tycker att vi fått det så fint, jag som har mamma på besök...ska inte jag vara glad och trevlig (mamma hälsar på ungefär 2 ggr per år)??? usch jag känner mig elak! Och jag är inte en människa som är elak, jag är glad, trevlig och positiv.
Så nu har jag bestämt mig, nu är det dags att ta bort det dåliga och in med det glada humöret........................................................

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Det är sådär ibland.
Hoppas resten av helgen blir positiv och superbra.
Kramar

Peter Madison sa...

Oj! Hmm...jag får intrycket av att du är en sån som alltid är go å glad...som kexchoklad. Det kanske inte går i längden utan en liten urladdning måste till. Är säker på att du är goglad snart igen!!

Kram kram

Anette sa...

peter: du har rätt, jag är en glad prick...sååååååååå nu är humöret på topp igen :D

Anette sa...

beerbelly; jo det stämmer, man har sina ner och upp och tur är väl det :D

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!