Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 1 januari 2008

Första dagen på nya året!

Hade en jätte trevlig kväll igår ....idag har man förbrett sig för flytten imorgon. Lite skallebang har man haft men det har inte varit så farligt.
Och som sagt imorgon flyttar vi äntligen, så om jag är frånvarande beror det på att internetanslutningen inte kommer igång som den ska, man vet ju aldrig med telia menar jag. Så jag önskar er alla en god fortsättning och hoppas ni är kvar när jag kommer tillbaka!!!!!!

4 kommentarer:

beerbelly sa...

God fortsättning och ha en bra flytt. Hoppas allt går bra och att internet funkar som det ska :).
Kul att ni hade trevligt och bra igår med.
Kramar.

Laanna sa...

Ha en bra början och fortsättning på det nya året!

Anette sa...

beerbelly; det ska bli så skönt men jag hoppas verkligen internet kommer fungera direkt...ha det gott.kramar

laanna; detsamma till dig!

la linda sa...

lycka till med flytten nu och låt mannen bära allt tungt, god fortsättning!!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!