Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 30 december 2007

AJ!

Nu är det faktiskt synd om mig!!!
Jag har haft tandvärk hela natten och halva dagen, har proppat i mig värktabletter och hoppas på att det ska ge sig. Dels är det väldigt DYRT att gå till tandläkaren och sen är jag LIVRÄDD för tandläkaren.
Men jag hoppas det ger sig, vill ju inte börja det nya året med värk!!

Nej nu ska jag packa lite till, så vi kanske hörs senare eller imorgon annars vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!

9 kommentarer:

beerbelly sa...

Vet inte hur det är med tandvärk .. men kan man inte gå med det till en vnalig vårdmottagning? Då blir det inte så dyrt väl?
Har klarat mig så jag har dålig koll. Vet att man kan få visdomständer uttagna på sjukhus ändå.

Ja det är verkligen synd om dig när du har tandvärk ingen tvekan om det. Jag gillar inte tandläkaren heller :(
Hoppas det släppt nu!

Hörs vi inte innan så önskar jag dig med ett riktigt gott nytt år.
Tror du får det med. Flytten är ju en bra start :)
Kramar.

Anette sa...

beerbelly: Jo man kanske kan få tabletter vet inte, men jag har köpt lite piller och det känns lite bättre idag (peppar, peppar). alkohol kan ju ta bort lite också, får hoppas på det.
Tack för att du tycker synd om mig , känns också bättre att veta att nån tycker synd om en :)
Jag ska se till att ha en trevlig kväll iaf :D
Kramar

beerbelly sa...

Skönt att det känns bättre. Jo alkohol kan helt klart ta bort en del ;).
Låter bra med en trevlig kväll :D
Kramar.

la linda sa...

gott nytt år lilla söta! ta hand om dig och familjen, ta hand om varandra. kramar!!

Nat sa...

Men din stackare, tandvärk är inte kul, hoppas det känns bättre nu.

Själv sitter jag här och morrar åt att det smälls på gården, men jag håller mig i skinnet just nu för att det just nyårsafton idag.

Hoppas 2008 kommer innebära det du önskar dig mest. Tack för att du hittade mig.

Varma kramar och Gott Nytt År

Peter Madison sa...

Gott nytt år på dig Anette! Tandvärk å all annan värk ser vi till att ta bort nästa år!!

Kram kram!

Anette sa...

beerbelly: Ikväll är början på ett helt nytt år :D ha en riktigt kul kväll.kram

lalinda; Detsamma gumman, ta hand om dig! ha en kul kväll!! kram

nat: Men man undrar varför de måste smälla SÅ MYCKET!! Jag förstår hur du känner för det kokar mig, när det pangar i ett. Och jag är bara glad att jag hittade dig, en helt underbar människa, så tack själv för att du finns och skriver blogg :D
Massor me kramar och ett gott nytt!

Peter: Jo jag hoppas den är borta imorgon för det är ju det positiva året som kommer, ska göra mitt bästa. kram kram



Nat

Anonym sa...

Gott Nytt År kära syster.

Kram från gurkorna

Fröken Fisk sa...

Gott Nytt år. Tandvärk är aldrig kul, hoppas det blir bättre

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!