Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 10 december 2007

Önskelista...7 stycken

Bah för Beerbelly som taggat mig för denna, 7 önskningar

1 Att få jobbet :)
Skulle kännas så underbart

2 Att ha mer pengar än månad
Slippa vända och vrida på varenda krona

3 Att familjen får fortsätta vara frisk
De är ju de bästa jag har

4 Att flytten vore färdig
Orkar inte bo här något mer, jag håller på att bli tokig (mer tokig än jag redan är)

5 Att jag fick träffa jultomten
Jag VET att han finns

6 Att kunna köpa en helt ny bil
Jag vet, drömma går ju

7 Att allt blir som jag vill
Jag är egoistisk...........

Sen skulle jag egentligen tagga vidare, men jag låter det stå öppet, den som vill gör det, den som inte vill skiter i det!

ps jag vet att det kan verka ytligt med bilar och pengar men man måste ju få önska ds

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter som en ärlig och riktigt bra lista tycker jag. Det är ju meningen att man ska önska sig saker inte åt andra .. då går det inte att vara egocentrisk.
Jag borde haft med världsherravälde på min lista när jag tänker efter .. ;).
Ha en bra dag.
Kram

Anette sa...

beerbelly; man vill ha mycket men att sätta det på lista är svårt :)
kram

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!