Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 21 december 2007

Inte denna gången heller

Jag vet inte vad jag gör för fel. Du har goda kunskaper, vi fick en jättebra bild men tyvärr har tjänsten gått till en annan sökande!!!

Ja, hon som fick det hade jobbat där förut och i och med att det skulle vara snabba ryck så var det enklare för företaget att anställa henne, MEN de ska titta över bemanningen efter nyår och de kommer säkert höra av sig igen om jag var intresserad. Vad ska jag säga? Ja det är klart! Det är bara att ringa.
Jag vet att jag är duktig, varför kan jag då inte få ett jobb?

Snart ger jag upp, jag får bli en arbetslös fattiglapp!!!!

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Trist. Klart du inte ska ge upp. Bara att söka nästa och hoppas att de inte redan har någon de sett ut. De kanske ringer efter nyår med trots allt.
Precis, du är duktig och verkar ju klara intervjuerna bra. Det är bara svårt att få jobb ibland.
Upp på hästen igen bara :). Leta lite jobb idag sen glöm det här över jul tycker jag. Kram.

Anette sa...

beerbelly: jag ska försöka..hoppas på skola nu igen. men jag hoppar upp på hästen igen...men det känns så..tungt.kram

Peter Madison sa...

Hmm...du gör inget fel och du ska inte ge upp! ok?
Det är de som ger upp som gör fel och du är inte den som ger upp. Det vet du.

Strunta i allt för några dagar och ha en riktigt skön jul istället med din familj, nära å kära.
Sen tar vi nya tag efter nyår!

Kram & God Jul

/peter

Nat sa...

Det är ju inte mycket till tröst men jag tycker du är bra.

Många varma kramar

Anette sa...

peter; jag lyder ditt råd och tar julledigt nu, det är jag värd. Och jag ska INTE ge upp (jag är inte typen som ger upp så du har så rätt).
Det är deras förlust..och ja vi kör igång på det nya året...det blir vårt år :P
Kram Å God JUL


Nat: Det betyder jätte mycket att du tycker det!! Tack!! Jätte kram :P

Laanna sa...

Ja, ta julledigt nu och ge inte upp.
Kram.

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!