Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 13 december 2007

en torsdag i mitt liv...

Idag har vi mumsat tacos, så man ser det kan vända fort. Och tur är väl det. Imorgon är det till och med tänkt att det ska bli lite vin :)
Har kommit in på två kurser på högskolan så om jag inte får jobbet kan jag ju alltid plugga, det är bättre att ha nåt att göra iaf, nackdelen är ju att det inte ger mer pengar.
Nej de har inte ringt än, men hon sa senast nu på onsdagen som kommer så riktigt än har jag inte gett upp, och hon skulle ringa i vilket fall som helst så...fortsätt håll tummarna för mig!

4 kommentarer:

Laanna sa...

Arbetsgivare kan vara fantastiskt sega...det är vad jag har fått erfara i alla fall:)

beerbelly sa...

Bra att inte ge upp hoppet! Smart att ha en backup plan med.
Håller tummarna sålänge det behövs. Ha en riktigt bra kväll.
Kram.

Fröken Fisk sa...

Håller tummarna för dig. Hoppas det går bra

Anette sa...

laanna; jo riktigt sega..men hon sa i och för sig på onsdag senast, så jag får väl lov att lugna mig. :)

Beerbelly; Tack för dina tummar...hoppas de hjälper mig, vill hellre jobba men skola bättre än inget alls. natti! Kram

fröken fisk; Tack snälla jag behöver alla tummar jag kan få :)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!