Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 8 december 2007

JAG HÖLL OCH HÅLLER PÅ AMANDA


Ja jag blev besviken igår, jag tyckte Amanda var den som var bäst, hon som är en riktigt artist, som verkligen har sin stil och som har rösten som man kommer ihåg! Och hon har själv kul när hon uppträder.
Marie - visst hon har en bra röst men sjunger alltid sina ballader, visar inte nåt vidare artisteri.
Men jag kanske har fel, eftersom folket röstade fram Marie!
Jag höll och håller iaf på AMANDA!!!

5 kommentarer:

Maria sa...

jag håller med dig! fast att komma 2:a är kanske det bästa för amanda ändå. för vart är alla andra idolettor idag? snart kommer marie också vara en av de där gamla, bortglömda idolvinnarna! :)

Anette sa...

maria; Kan bara hoppas!!

beerbelly sa...

Följer inte idol men gillade amandas hallelujah (ev fel på stavn..).
Ha en bra kväll idag med som sagt.

Anette sa...

beerbelly; jag är fortfarande putt, men det går väl över. ikväll är det filmdags som vanligt och gietvis massa godis. Ha en go kväll

beerbelly sa...

Hehe det går nog över om en stund då :).
Jag ska nog kolla över filmläget med.
Kram

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!