Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 15 december 2007

Minus 7,3 grader

Lördag..minus 7,3.
Har mycket att göra, börja packa inför flytten men vem har lust, jo jag har lust att flytta men inte det innan.
Det var gott med lite vin igår nu är det nya jobbsökningar som gäller. Fast å andra sidan är jag jätte sugen på högskolan, men jag är fortfarande bara reserv på det programmet jag vill in på. Men jag är antagen till 2 kurser iaf, det ska bli kul!
Ha en trevlig lördag!

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Klart du ska söka fler jobb. Bättre att tacka nej om du bestämmer att det är skola som gäller sen?
Tycker det låter smart att ha skolan som backup oavsett.
Gott med vin var det :)
Ha en bra dag och slit inte ut dig med packande.
Kramar.

Anette sa...

beerbelly: är sugen på skola, men känns lite som jag börjar bli för gammal, men hellre ha nåt att göra att gå hemma gör mig tokig. Har varit ute och gått lite (inte sprungit) ska göra wåfflor en favvo hos ungarna :)
kramar

Fröken Fisk sa...

Har haft många klasskompisar som varit "äldre". Den äldsta var nog 60 år så vill man är det aldrig försent. Ofta har de varit de som har varit de duktigast, kanske har det lite med motivationen att göra. Så länge de inte använder sig av ursäktren för att alltid få de bästa tiderna på labbar och sånt med att de har familj och de som är singlar kan ju ta de sena tiderna och tidiga morgona för d e har ju ändå inget liv. Lite sur när läraren gick med på det. Hade visst ett liv även om jag inte hade familj...

beerbelly sa...

Håller med f.f. Det är inte försent bara man vill lära sig. Sen kan man ju söka jobb undertiden om man vill.
Mycket bättre att göra något abosly.
Hoppas du får en bra kväll.
kram.

Anette sa...

fröken fisk; Jo du har rätt, och man har ju själv valt att plugga och då ska det vara på lika villkor..så jag förstår att du blev lite sur jag skulle blivit mycket sur.

Beerbelly; ska söka jobb tills jag får ett :) ett som jag verkligen vill ha. hoppas på en trevlig kväll

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!