Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 22 december 2007

Fattig jul.....

Julmaten inhandlad och de få julklappar jag hade råd att köpa är också färdighandlade. Nu ska jag bara vara hemma och invänta Kalle Anka och hans vänner så att jag får njuta av den goda julmaten, sedan titta på mina älskade barn när de öppnar sina klappar. Det är underbart att titta på deras glittrande ögon. Hoppas bara att de förstår att mamma och pappa inte har haft råd att köpa lika mycket som de brukar, men det tror jag (eller iaf hoppas) att de gör.

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Skönt att du är klar och kan ta det lugnt. Även om det känns fattigt på pengar så är det fullt av kärlek. Det är mycket viktigare. Förstår de inte det nu så kommer de göra det.
Kramar.

Anette sa...

beerbelly; jag hoppas det iaf :D
Hoppas du har det bra. Kramar

beerbelly sa...

Det är så. Lovar :)
Jag det ok. Var ute och joggade 5km luktar tom friskt trots att jag inte hunnit in i duschen än :D.
Ha en riktigt bra dag nu. Kramar.

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
kikar in och önskar god jul.

Anette sa...

ekonomiskt sinne; Välkommen, kul att du tittade in.

Tack och God jul

Välkommen åter

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!