Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 23 december 2007

Dan före dopparedan

Jag är hungrig...på julmat!!
GOD JUL....fröken fisk, inteförintet, laanna, looser-beerbelly, Mr Shadow, PeterMadison, Stockholm-Barcelona och givetvis min Äldsta Skrutta.

Hoppas ni får en bra jul med mycket mat och många klappar. Vi hörs i dagarna emellan!!

KRAM PÅ ER ALLIHOP!!!

Givetvis en riktigt God Jul till alla som orkat läsa min blogg!

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe tur det är imorgon då :).
Julkramar. Ha det riktigt bra du med.

Anette sa...

beerbelly Hoppas tomten kommer med många klappar. julkram

la linda sa...

stor julkram till dig också, ta hand om dig.

la linda sa...

stor julkram till dig också, ta hand om dig.

Anette sa...

la linda; detsamma gumman!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!