Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 3 december 2007

Väntan

Helgen har gått, jag väntar fortfarnade på mitt besked som ska komma imorgon förmiddag, är nervös och har tappat lite självförtroende, jag vill ju så gärna ha detta jobb!
Ska in och storhandla (då väldigt ekonomiskt eftersom slantarna börjar sina redan) men det är snart dags att julhandla. Åh vad jag längtar efter julmat..det ska bli härligt.
Nog med dravel, ha en så trevlig dag som det bara går, fast det är måndag!

3 kommentarer:

la linda sa...

lycka till söta!! hoppas på att du får jobbet. kramar.

Anette sa...

la linda; Tack jag behöver all peppning jag kan få, önskar det vore tisdag och att de ringt...kramar

la linda sa...

du vet väl att den som väntar på något got... ;) lyck till!!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!