Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 28 december 2007

Packa

Inte har jag packat något...hm jag har en förmåga att skjuta allt framför mig, inte bra. Har iaf fått fart på pannan så nu har vi 24 grader inne, för varmt alltså (kan jag aldrig vara nöjd?).
Idag måste jag packa ..vill inte göra allt den 2;a när vi flyttar utan då ska det gå så smärtfritt som möjligt.
Imorgon åker den äldsta skruttan till sina vänner för att fira nyår, roligt för henne att träffa lite kompisar och ha lite roligt.
Nu ska jag sätta igång...bara jag hittar motivationen som försvunnit någonstans!

8 kommentarer:

beerbelly sa...

Brukar vara svårt att motivera sig för flytt stök.. Bara att köra igång utan att tänka tror jag. Då brukar det flyta på sen.
Ha en super dag. Kram.

Nat sa...

Hej vännen,
jag har konstaterat att det hör nog till själva mänsksligheten att jobba bäst under press, det är otroligt sällan man hör om folk som gör saker i god tid, även om ambitionen säkert finns där.

Jag är precis likadan. Och jag undrar alltid efteråt varför jag inte började i tid :)

Stor kram

Anette sa...

beerbelly; jag håller med men jag känner lite att om jag gör allt färdigt kommer jag bli mer tokig av att vänta..du ser jag är aldrig nöjd. Kram

Nat; hej gumman, Jo man jobbar bäst under press, men jag vet också att jag kommer vara helt slut när det är över, men samtidigt vet jag om jag gör färdigt nu så kommer väntan bli olidlig, jag vill verkligen härifrån... men snart så... men precis som du kommer jag undra varför jag inte gjort mer tidigare :D
Bamse kram

la linda sa...

jag tror du tappat den bakom soffan ;) motivationen alltså... inget kul att lämna till sista sekund, ta tag i dig själv nu söta!! be barnen om hjälp (och gubben)

Anette sa...

la linda: jag ska leta bakom soffan 8kan ju passa på att dammsuga där då också :D) jo jag ska sätta fart på de övriga

Peter Madison sa...

Hmm...är du ensam i allt packandet??

Fröken Fisk sa...

Håller med, måste ha press för att det ska hända något, annars finns ju alltid morgondagen...

Hoppas det går bra med alla lådor...

Anette sa...

peter; du vet väl om kvinnan inte gör nåt så gör ingen annan nåt heller ?! :D Nej då vi har börjat nu hela familjen, och det ska bli så skönt att det snart är dags ...

fröken fisk; jo då, det börjar ju närma sig nu så jag är tvungen att rycka tag i mig själv

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!