Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 16 december 2007

Ingenting..

Vad har jag gjort idag? Inte mycket, eller rättare sagt minsta möjliga. Jag har frusit, ätit mat, pratat med syrran, ingenting och ska göra ingenting. Känns som man bara väntar av tiden...
Jag flyttar om 14 dagar och det känns som en evighet, känns som en evighet innan jag vet om jag kommit in på mitt program jag sökt på högskolan, känns ännu avlägsnare med ett jobb.....men om 1 vecka och 1 dag äter jag iaf julskinka och kollar på kalle anka och hans vänner :)

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Hoppas du njutit av vilan då. Det är du klart värd. Jepp julskinkan är efterlängtad :). Fuskade lite idag iofs .. skämms.
Ha en lugn och skön kväll. Kramar.

Anette sa...

beerbelly; Du ska skämmas, julskinka skulle vi ju inte äta förrän julafton ;)
*avundsjuk
Hoppas den var god...skönt o vila men det är för att få tiden att gå :)
kramar

beerbelly sa...

Förstår och vet hur det är när det blir långtråkigt.
Ett förslag .. inte så kul iofs är att kolla upp kursliteratur för det du sökt på högskolan. Om du har föör mycket tid alltså.
Kan du börja plugga lite innan :-).

Jaa jag vet men skinkan låg där och såg väldigt god ut =). På knäcke och stark senap.. mums.

Hoppas det blir en bra dag imorgon.
Godnatt och kramar.

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!