Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

onsdag 26 december 2007

Annandagen...

Idag fick min stora syster äran att få besök utav mig och halva min familj. Bjöds på kaffe och goda bullar. Väl hemma tillagades Tacos och det var skönt att äta annat än julmat idag kan jag lova.
Nu väntar packning och förberedelse för flytt på onsdag.....undrar om jag är duktig och gör färdigt och inte väntar in i det sista?

ps är nog duktig för pannan krånglar så vi har ca 14 grader inomhus och grejjar man håller man ju värmen uppe ds

7 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött med tacos och att flytten närmar sig :)
Brrr hoppas verkligen det inte blir kallare.
Ha en bra kväll och dag imorgon ändå.
Kram.

Anette sa...

beerbelly; graderna sjunker och jag kommer nog vara en isbit imorgon, för vi hittar inte felet...ska bli underbart att komma härifån. Katten fick tag på en mus också så det känns som jag flyr fältet.....kramar

beerbelly sa...

Låter skit :(
Förstår att det blir skönt att flytta.
Ni får bädda in er i massor med filtar etc.
Kramar.

Anette sa...

beerbelly; nu får jag för alla mina synder tror jag :(
kramar

Anonym sa...

God fortsättning på dig oxå..och hela familjen såklart. Hoppas det går bra med flytten

Kram

la linda sa...

låter som att du njuter av helgen, precis som du borde, god fortsáttning!!

Anette sa...

maysan: detsammma

la linda; om det bara hade varit lite varmare , god fortsättning

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!