Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 9 december 2007

Lussebullar och pepparkakor

Idag ska det julbakas, lussebullar och pepparkakor.Gott med nybakat! Men det värsta är att jag tröttnar så fort, men då är det ju tur att jag har barn som tycker det är fantastiskt kul att baka, det värsta är att jag får ta rätt på disken sen, men å andra sidan får jag ju äta goda nybakade lussebullar och pepparkakor.

Imorgon bär det av på intervju....kommit på att jag kommer vara mig själv och räcker inte det så är det deras förlust!

**låter ju bra att vara positiv iaf, men liten flicka gör så gott hon kan

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Barnarbete ett klart underskattat nöje :).
Klart du ska vara dig själv så mycket som möjligt. Håller med om att det är deras förlust helt om de inte anställer. Kommer hålla tummarna.
Kram

Anette sa...

Beerbelly; TACK! Barnen är satta i arbete :)
kram

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!