Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 18 december 2007

Ensam hemma!!

Idag har jag varit ensam hemma, bara jag, hundarna och katten. Fram till halv två när mina 2 minsta kommer hem.

Tänk er själva, alldeles ensam i ett hus där det spökar.....

Jag har inte haft ro att vila, inte haft ork att packa...jag har bara kännt mig ensam...

Jo jag har eldat i pannan också, dock ännu mer otäckt att vara i källaren.


Längtar till torsdag, då ska jag ut och prata lite med jultomten ;)

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Trist att det känns så förstås. Hoppas resten av dagen känns bättre. Torsdagen låter spännande med :).
Kramar.

Anette sa...

Beerbelly: jag är egentligen för stor för att tro på spöken men jag har sett ett här så....men jag flyttar snart :D kram

beerbelly sa...

Hehe tror inte man blir för vuxen för det. Gör man det så gör man helt enkelt. Ska bli kul att se hur det blir med flytten. Hoppas det blir bra.
Kram.

Peter Madison sa...

Om det är till någon tröst så sägs det ju att djur känner av om det är något "annat" i närheten. Tror dock inte du har något att frukta...hmm...det är väl inte därför du/ni flyttar?

Anette sa...

Beerbelly; du har rätt som vanligt :) det blir bra jag vet det :) Kram

Peter madison:
jag har 2 hundar och de känner av det, de har aldrigt trivts i huset..men jag tror det är snälla spöken :)
Nej, inte därför vi flyttar..vi vill närmare stan, därför vi flyttar...och att det är ett jätte dåligt hus vi bor i, går inte att värma upp

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!