Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 5 januari 2008

Trött och sliten efter flytten

Jag vet att jag varit frånvarande fast att internet fungerar men jag har varit så trött och försöker att komma iordning i mitt nya hem. Det blir så fint och bra men man har mer grejer än vad man tror. Sen saknas det ju gardinstångar och gardiner till en del rum, man får ta lite i taget.

Sen slutade bilbatteriet att fungera så vi är tvungna att köpa nytt, fan bilar ska bara rulla och gå, knappt att man ska behvöva tanka de!!!!!!!!!
Det var tur att det inte hände mitt i flytten för då hade jag blivit ilagd på dårhuset tror jag :D

Nu ska vi äta kycklingklubba med klyftpotatis och currysås...ska bli såååååå gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ack ja, jag vet precis hur det är att flytta. Men det är bra att få rensat allt gammalt skit man släpar runt till ingen nytta..för det gör du väl kära syster..du vet, en låda till Myrorna, en låda till tippen och en låda att spara.
Lycka till med allt, här har vi inte fått någon vidare ordning..babysteps typ..men men det kommer väl.
sköt om dig och familjen
kram

Anette sa...

Maysan; jo tack men ändå inte så mycket skräp, rensade när vi flytta till spanien :D
men man tror inte att man har så mycket saker som man har. Vi är i stort sett färdiga :P
sista rycket imorgon så är det klart!

beerbelly sa...

Helt ok att du inte hinner med bloggen när du flyttar och grejar förstås. Roligt att det blir bra. Håller med om bilar, de ska bara fungera.

Låter som riktigt god mat det :-)
Ha en super kväll och helg. Kram

Anette sa...

beerbelly; Stort TACK! Ha en bra kväll du med. Kram

Laanna sa...

Det tar sin lilla tid att komma i ordning, men det får det göra liksom. Ingen idé att stressa:)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!