Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 8 januari 2008

Här är jag

Vardagen rullar på, barnen har gått två dagar i sin nya skola och det fungerar bra.
Bilen har fått ett nytt batteri så den startar igen.
Börjar bli ordning hemma och jag är så glad att jag bor i en så fin lägenhet.
Har sökt ett par jobb men väntar mest på besked från högskolan som ska komma denna vecka, håll tummarna för mig.

Sen är jag fast i det beroendeframkallande spelet tribalwars :D

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Skönt att allt är bra. Hoppas det fortsätter så och att du kommer in på det du vill läsa och/eller får jobb.
Ha en superbra dag!
Kramar

Peter Madison sa...

Allt börjar landa med andra ord...bara jobbet/skolan kvar då. Jag håller tummarna!

Laanna sa...

Hoppas det fixar sig med högskolan! Kram.

Anette sa...

beerbelly; Ja det vore skönt :) Hoppas allt är okej :) kramar

peter; jo det känns helt fantastiskt....har hittat hem, tack för dina tummar :)

laanna; Tack ! Kram

beerbelly sa...

Allt är mer än okej :-) hoppas det är det för er med.
Kramar

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!