Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 14 september 2007

Bara vara

Livet rullar på..ja jag har skaffat bil...ÄNTLIGEN! Känns bra att vara i Sverige men samtidigt konstigt, mycket man saknar (speciellt sin dotter så att det gör ont i hela kroppen) men det kommer ju bli ännu bättre när man kommit till sitt eget hus, gör ju bara en massa gästspel just nu och man bara är.
Igår var jag och spelade boll med grabbarna, jättekul var det, ochunderbart att spela på gräsmatta och inte asfalt, kondisen var inte den bästa men den ska tränas upp. De tre äldsta ungarna tog ett varv på barkbanan också (skulle inte jag orkat) de håller på att träna upp sig för fotboll och hockey säsongen och jag peppar allt jag kan.

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!