Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 1 september 2007

Hej Sverige!!

Jaha då var man i Sverige igen..känns....både och, saknar mycket men känns skönt att vara på svensk mark igen och äta svensk mat speciellt då pizza! =)
Men jag är så trött, landade i Köpenhamn 22:35 och var på plats 06:30, sov ett par timmar och sen försöka att packa upp, bor tillfälligt hos mamma tills vi ska flytta till vår underbara herrgård i Örnsköldsvik, det ska bli jätte kul.
Men min skrutta Maria är ju kvar och jag saknar henne så att hjärtat blöder och jag hoppas att hon kommer hem snart, hon behöver vila upp sig. Och vi har en väldigt tajt familj så det märks att en viktig del saknas.

Mina vänner ja ni ska veta att ni är också saknade, redan men vi får skicka mail och prata strunt på msn och vem vet vad som händer i framtiden.

Nej nu ska jag slappa men först ska jag se om jag kan hitta en billig bil att köpa.
Ha det gott och vi hörs, skriv gärna kommentarer så jag vet att ni lever!

2 kommentarer:

la linda sa...

du är saknad här också ska du veta. är fortfarande i chocktillstånd och sorgefas :( hoppas allt kommer gå bra för er. jag hoppasn verkligen vi pratas vid snart. det här känns jättekonstigt. stoor kram.

Maria sa...

mamma, jag saknar dig oxå. skeeetamycket! kommer nog hem fortare än du anar. pusss jag älskar dig!!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!