Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 2 september 2007

Söndag i Sverige!

Idag är det söndag, och söndag i Spanien eller söndag i Sverige....ja det är sak samma. Men ujuj vad gott det var med falukov idag med hemmagjord potatismos. MUMS!
Letar bil allt vad jag orkar, vill ha en stor och rymlig bil till ett bra pris och jag kan garantera att säljare och jag har inte samma åsikt om priset, ja jag vet man får vad man betalar för.........
Mulet och regnigt har det varit idag men det gör absolut ingenting, vill vara inne och glo på svensk tv - det var alldeles för länge sen.
Mumsa svensk chips och lite kinapuffar till det - och det vi tittar på? Fotbollsmatchen FC BARCELONA mot Atletic Bilbao givetvis!!!! Vad trodde ni?

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!