Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 6 september 2007

Snart har man varit i Sverige i en vecka

Idag kom äldsta dotterns bästa kompis och hälsa på, hon är nästan som ens barn också för de har jämnt hållit ihop. Det var jätte kul att träffa henne, hon är en jätte go och gullig tjej och hon har varit saknad av hela familjen och Hon höll med oss, Maria måste komma hem. Ja jag hoppas och längtar!!!!
Man har börjat återhämtat sig från allt resande. Idag var jag till svensk frissa, blev riktigt nöjd. Känns skönt att få bort allt slitet och få ett lyft i frissan...jaja ni förstår vad jag menar.
Har ännu inte hittat någon bil och det stressar mig lite, men måste väl ha lite tålamod. Visst det hade ju varit enkelt om man vore rik men nu är det ju tyvärr inte så...........
Mamma har varit borta hela veckan och det har varit skönt att få vara lite ifred också, vi kommer ändå umgås väldigt intensivt i några veckor.
fredag imorgon, vad ska man då hitta på tro???????
Nåt förslag någon?

1 kommentar:

Maria sa...

una cerveza kanske? ;)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!