Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 16 juli 2007

Det är inte så som det låter...

Nej jag hatar inte världen , men jag fick den låten i huvudet och efter alla diskussioner i familjen den trettonde (om vad får ni läsa på http://www.mammajansson.blogg.se/) så kändes det bara som att I am a Bitch - I am a lover etc.
Idag har man jobbat första dagen efter semestern och vad händer, jo min acess är borttagen så jag kan inte logga in i mer än stort sett datorn...så det var att sitta av tid på jobbet idag..men det var roligt att träffa mina vänner igen Linda, Sandra, Antonio, Mark, Raymond, och givetvis alla andra.
Hoppas jag kan göra lite nytta imorgon iallafall.
Är väldigt trött för det blev bara 2 timmars sömn under natten, all ångest som forsade genom kroppen.....men vet ni vad? Jag ÖVERLEVDE

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!