Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 19 juli 2007

Tänkvärt!!

Lite ordspråk;

Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex

Att le är det näst bästa du kan göra med läpparna

Lev livet som satan innan satan lever livet med dig

Barn är små människor som inte får bete sig som deras föräldrar gjorde i den åldern

Tänka fritt är stort men tänka rätt är större

En resa på tusen mil börjar med ett fotsteg

Den första hälften av våra liv förstörs av våra föräldrar
Den andra av våra barn


Arbeta som om du skulle leva i evighet
Älska som om du skulle dö idag


Den som säger att man inte kan bli lycklig
med hjälp av pengar vet bara inte hur olycklig man är utan dem






Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!