Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 24 juli 2007


Idag har jag haft tandvärk...så in åt h-e!
Men det fantastiska med Spanien är att du kan gå in på ett apotek och säga att du ska ha den starkaste medecin som finns mot tandvärk utan recept, och billigt är det också. Tabletterna hjälpte till viss del men värken kommer och går. Ska vänta några dagar och se om den går över men annars blir jag nog tvungen att gå till (den där j-a) tandläkaren, jag som har sån skräck!!! Så visst är det lite synd om mig?
Maken börjar känna sig förkyld och allmänt hängig, hur man nu kan göra det i över 30 grader. Sen väntar han ju också på........................ja just det! Tids nog får ni veta!!! Ni får behärska er lite.
Mina två minsta fick följa med sin bästis Mereia och hennes föräldrar till en restaurang och äta ( vi här hemma fick äta lågbudgetmat) och de var jätte ivriga. Det är ju jätte stort att äta på restaurang!
Imorgon är det ju onsdag i allafall, mitten på veckan och inte så mycket kvar innan helg.
Men det är bara att jobba på så är det snart fredag och jag får vara ledig i två dagar. Håll era tummar att min värk försvinner...........och för det som min man väntar på!!!
"Gud gav mig SINNESRO att acceptera det jag inte kan förändra...
MOD att förändradetdet jag kan
och FÖRSTÅND att inse skillnaden..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Beklagar din tandvärk... gör som Emil i Lönneberga!
Lenny

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!