Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 5 november 2007

Baptist - javisst!

Skorped=Baptist - javisst!!
Alla får ha sin tro men jag vill ha min utan att nån försöker tvinga på mig sin. Känner mig ganska udda här i Skorped för alla är verkligen Baptister. Och ni som känner mig...ja ni förstår!
Vill till min nya lägenhet - NU! inte om 2 månader! Men det finns inget jag kan göra för att skynda på denna process, bara vänta!
Håller på att bli mer tokig än jag redan är men det är väl bara att lägga sig ner och vänta på att anfalllet ska gå över.

Imorgon ska vi till Karlskoga för att hämta resten av våra grejor, håll tummarna att vädret inte blir mer snö - för ja vi har snö!

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!