Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 27 november 2007

Lite sjuk humor..men hoppas ni förstår budskapet :)

Skyll inte på mig !!!!!


Varje vinter skickar alla ut snöbollen på e-post.
Nåväl, det är dags att ge igen för allt ni har skickat till mig. PS: Skicka inte detta tillbaka till mig,
därför att jag träffade dig med denna snöballe först.


~Du har precis blivit träffad av snöballen!




~Detta är starten på Snöballe-fighten 2007 Det finns endast en regel för detta spel...

Du kan inte träffa någon som redan har träffat dig! Nu…. Stick iväg och kasta på så många människor du kan innan de träffar dig. Jag träffade dig först så du kan inte kasta den tillbaka på mig.

Vi slutar inte leka bara för att vi blir gamla...vi blir gamla för att vi slutar leka.Våga vägra bli den första att bli gammal!!!



4 kommentarer:

beerbelly sa...

Damn. Blir man träffad av den där så orkar man nog inte kasta något ;).

Maria sa...

Åååh moget morsan! ;)

Anette sa...

Beerbelly; Sant så sant, men budskapet, vägra bli gammal tyckte jag var bra! ;)

Maria; Våga vägra bli gammal, anser jag vara moget!!

Supermamsen Green World sa...

Rolig blogg du har...

KRAM

Supermamsen

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!