Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 24 november 2007

Smakar det så kostar det...


Har fått ta ett par treo idag, kan det bero på Amadeusen igår tro? Men jag klagar inte för jag hade en trevlig kväll förutom att jag fick stå nere vid pannan en timme innan jag fick fyr så att vi skulle ha lite värme under natten. Så det måste vara därför skallen dunkar. Ha en mysig lördagkväll det har jag tänkt ha i allafall.......massor med godis, chips och coca cola!

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter inte fel det heller :). Ha så gott.

Anette sa...

Beerbelly; Nej absolut inte, det ska bli riktigt gott, är alltid sugen på en massa godis dagen efter. Hoppas du får en trevlig kväll :)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!