Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 22 november 2007

Busy både kul oh jobbigt

Igår var en busy dag, roligaste var ju utvecklingssamtalet, där min gosse imponerar. På kvällen var det roligaste att Sverige gick vidare till EM!! HURRA! Under eftermiddagen höll jag på att hugga ved, då mindre roligt. Ännu tråkigare var att det är i stort sett slut så idag fick jag åka och köpa mer!! Attans!! Jag hade ju tänkt slippa köpa mer för nu är det ju i stort sett bara en månad kvar innan jag flyttar!
Det sista som var roligast är att jag har pressat massor av Prison Break avsnitt och det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spännande nu, så har ni inte sett serien kan jag varmt rekommendera den!! Nej nu ska jag ner och elda med min nya ved...ha en trevlig eftermiddag!!

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Aaah ved. Den bästa uppvärmingen. Sen blir man varm flera ggr med ;).
Hämta ved = varm
hugga ved = varm
bära in ved = varm
flytta ved = varm
elda ved = varm
Btw så är det ruggigt tråkigt jobb.. ved.
Ha en bra em du med.

Anette sa...

Ja vem behöver gym?

beerbelly sa...

Inte du låter det som :). Jag behöver men dör av tristess inom 5min på ett sånt ställe.

Anette sa...

Beerbelly: jag tröttnar ännu fortare...och så tar det så lång tid innan det syns att man tränat lite...

beerbelly sa...

Sant. Men det går fortare tills det är nyttigt.. men rör man på sig till vardags så är det inte säkert att det behövs alls.

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!