Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 26 november 2007

PANENG

Idag ska vi äta Paneng och det ska bli såååååååå himla gott, är så hungrig. Det var syrran som bjöd på för ett tag sen och efter det har det varit en stor hit i denna familj.
Hunden och jag har blivit någorlunda sams, han vet att matte inte är så långsint, rätt skönt med en tidig morgonpromenad nu när det är gjort.
Har beslutat mig att plugga till våren, jag hoppas jag kommer in på högskolan annars läser jag in på Kom vux, allt för att bara slippa gå hemma och skrota, kan man ju lika passa på att vara lite nyttig och bli lite mer lärd, använda tiden så att säga.

Ha en trevlig måndagseftermiddag!

4 kommentarer:

Laanna sa...

Paneng, det är nåt thailändskt va?:)

Anette sa...

Laanna; ja det stämmer gott, med kyckling, det är himelskt gott prova ska du se, jag kan varmt rekomendera det :)

Peter Madison sa...

Mmm...tror jag ätit det...och det var thai-käk. Hur gott som helst!

Lyllo!

Anette sa...

peter madison; ja det var helt underbart gott, kolla thaidelen i affären så finns det mix, jag känner mig lite lyxig!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!