Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 29 november 2007

Onödigt inlägg, men nåt vill jag ju skriva

Gårdagen;
-16 grader, bilen startade inte fick be om starthjälp :(
Köpte kläder till de minsta fast jag egentligen inte hade råd, men de måste ju ha kläder på sig, blir lite för kallt att gå naken. :)
Var till glashuset och köpte vin.
Åt Pannbiff och potatis med löksås. (Mums)
Drack vin och pratade och hade mysigt. "lycka"
Gick och la mig för att sova.

Idag;
Haft sovmorgon till klockan tio (skönt)
Ätit frukost.
Sökt jobb (som vanligt)
Fryser -10 grader
Vet ej om bilen startar.
Funderar på vad som ska ske till eftermiddagen

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Kallt men skönt med sovmorgon. Hoppas det blir en bra dag.

Anette sa...

Beerbelly; tack, bilen startade idag iaf , roligt att nåt funkar. hoppas din dag blir ännu bättre :)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!