Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 18 november 2007

Summering av söndagen

Snabb makaroner och köttbullar - duger gott en söndag. ungarna var stormförtjusta iallafall. tåget går utanför fönstret med ca 20 minuters mellanrum - ja det är väldigt irriterande!
Bara en kanal på tv:n och en massa Prison Break avsnitt på datorn -började titta på säsong två igår - bättre än vad jag trott. Men dock inte bättre än Heroes!
Veden börjar sina så det är att snåla för jag har ingen lust att köpa mer nu när vi snart ska flytta, vill spara på de få slantar man har. MEN det är lite kallt....men man är ju norrlänning nu så det ska man väl tåla - bara att fötterna känns som isbitar. lite tycker ni väl synd om mig?

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!