Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 30 november 2007

Ett samtal kan göra så mycket!

idag ringde det en tjej från ett arbete som jag sökt. Jobbet, ja jag vill verkligen ha det, det verkade som det skulle passa mig utmärkt!!
Om jag gått vidare får jag vet först på tisdag...väntan kommer att vara oändlig. Jag vill, jag vill, jag vill!!! Jag vet att jag är lämpad för jobbet, jag vet att jag kan det men ändå får jag vänta i flera dagar om att få veta om jag ens kommer på intervju. Jag litar på att ni mina vänner håller alla era tummar och tår för att det ska gå den positiva vägen för mig.

Så nu återstår VÄNTAN!!

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter kul att det händer något frammåt. Klart jag håller tummarna. Ha en bra kväll.

Anette sa...

Beerbelly; jag hoppas verkligen på detta jobb, det skulle passa mig perfekt. Med din stöttning och peppning har jag väl en liten chans hoppas jag..

Laanna sa...

Mendå. Tala om att hålla på sträckbänken! Men vi får hålla tummarna, såklart.

la linda sa...

klart vi hållarna tummarna, jag tror visserligen det går vägen anyway men. puss.

Anette sa...

laanna: Jo de har en förmåga att hålla en på sträckbänken, jag vill ju veta nu ch det känns värre när man vet att man skulle trivas och klara jobbet, men det enda jag kan göra att vänta.

la lainda: Tack gumman, det vore så kul och så skönt att få komma igång och jobba. Puss

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!