Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 26 november 2007

Klockan halv sex i morse...........jä-la hund!!

Jag är en stor djurvän, älskar djur. Speciellt då mina hundar....men den ena (Devil) väckte mig halv sex i morse och ville gå ut. Och det var inte varmt ute kan jag lova er................då muttrade jag ska ni veta!! Grrrrrrrrrr


Jo det är bättre att han talar om att han vill ut än att gör det inne, men jag sov ju sååå skönt!

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Fixa lite hundgård/staket så han kan springa ut själv om det är akut på morgonen?
Verkligen inte avis på din morgon och då är jag ändå rätt missnöjd med min ;)

Anette sa...

Beerbelly; jag skulle inte velat haft din, jag har uselt morgonhumör ;)

beerbelly sa...

hehe skönt med humör då vet man att man lever. När man är tillräckligt less så spelar inget någon roll.
Hoppas fortsättningen på dagen blir bättre :)

Anette sa...

beerbelly; jo det börjar kännas bättre, men helst ska inte nån prata med mig första timmen iaf. Men sen är jag hur strålande glad som helst :)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!