Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 22 november 2007

Skallebang

Skallebang har jag haft hela dagen, men nu ska jag titta på de återstående avsnitten av Prison Break säsong 2 avsnitten och äta lite choklad, då blir det nog bättre förhoppningsvis!

Imorgon ska jag köpa roligare saker än ved, ska nämligen till Glasbutiken och köpa mig en flaska Amadeus mmmm vad himlagott det ska bli. Men man får ju inte roligare än vad man gör sig.

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe det låter klart roligare. Var tvungen att kolla vad amadeus var för något. Dricker ytterst sällan vitt. Är den odlad i sverige tom eller hur funkar det?
Ha det gött

Anette sa...

beerbelly; Var den är odlad vet jag inte, men mousserande vitt och himla gott är väl det jag kan säga. Jag längtar efter första smutten

Peter Madison sa...

Allt blir bättre med chåkklaaaa! :)

Anette sa...

peter madison; lustigt med chåkklaaaaaaa att det kan hjälpa allt, för den löser det mesta!

beerbelly sa...

Det räcker att det är gott :) Du får återkomma med rapport senare.

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!