Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

onsdag 14 november 2007

Som sagt stora tjejer gråter inte.....

Idag var jag på det värsta ställe som man kan vara! Det stället ger bara smärta och ont i magen! Jag har varit hos tandläkaren!!!!!! Lagat en tand som gjort ont till och från i ett par månader nu! Det gör ont både när de lagar och i plånboken! Nu ska jag i och för sig inte klaga för värken är borta men det blev nästan ett par tårar (jag har en fruktansvärd tandläkarskräck) men när jag var färdig så kände jag mig jätte stolt!! Jag överlevde denna gången också!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!