Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

lördag 25 augusti 2007

En väldigt trevlig fredagskväll!

Detta är min dotter och hennes engelska pojkvän (min svärson) de var hemma igår och vi tog några pilsner och pratade och hade jätte trevligt. Prtade om allt mellan himmel och jord och klockan blev sen innan vi kom i säng, men det är det värt när man har kul. Vi tackar båda två för en trevlig fredagskväll och hoppas vi snart kan göra en repris. ( Visst är de söta ihop?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack sjalv underbara mamma! Fast bilden va inte den basta ;) alskar dig!

Anette sa...

Bilden säger allt! Älskar dig med! Puss!

la linda sa...

söta söta!!

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!