Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 24 augusti 2007

Jag är en riktig tjuv!! Men vad gör man inte..??

Jaha, då kan man kalla sig för tjuv också. Jag har problem med mitt internet, men kom på att om jag går ut på trappen med min laptop kanske jag kan tjuva lite internetkontakt från någon granne, och jajamensan det fungerar!
Äntligen har jag fått itllbaka mina pengar på mitt konto, tog bara en vecka så det måste vara rekord fart för att vara Spanien.
Idag har äldsta dottern bjudit hem engelsmannen, så vi ska dricka lite öl och känna honom på pulsen och se om han är värdig våran dotter. Han måste förstås visa upp lönebesked, gamla inkomstdeklarationen och bevis för vad hans föräldrar jobbar med och vad de tjänar =)
Nejdå så farliga är vi inte, det verkar vara en bra grabb men som förälder är man extra försiktig när det gäller tillåtelse att få dejta dottern.
ha en trevlig fredag det har jag tänkt att ha iaf.

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!