Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

fredag 17 augusti 2007

Lördag

Varför går allt emot min familj just nu? Började med när det störtregnade, hela garaget blev fullt i vatten, skyffla vatten halva natten. Upp tidigt för att jobba, orkade halva dagen sen gick jag hem. Gick till doktorn fick 20 dagar sjukskrivning för utbrändhet, och ja jag har mycket att fundera på. Skönt att få vila upp sig, men då kommer nästa bakslag, fullt i avloppet , hur det nu kan vara det..vi rensade de ju efter regnet. Allt känns motigt och det stinker. En valp har lämnat hemmet nu är det bara fem kvar och jag känner att de måste bli sålda snart, jag orkar inte mer.
Mitt velande har kommit fram till ett beslut och det känns jätte bra, och ja jag kommer delge er när jag känner mig redo för att berätta allt om mitt velande, men inte nu, nu ska jag göra som doktorn sa VILA och se till att kommat tillbaka med full styrka, men jag har många dagar på mig.
Mannen ska ta hand om avloppet imorgon när affärerna har öppnat igen så det bekymret överlämnar jag till honom.
Men jag , jag ska slappa och hålla tummarna för att valparna blir sålda.

ikväll blir det film med popcorn och happy hippo, bara de små hoppar i säng och låter oss andra få lite lugn och ro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter inte bra det som hänt. Hoppas det rätar till sej. O ta det lugnt. Kram

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!