Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

söndag 26 augusti 2007

Söndag...och inte en endaste valp kvar

Idag är det söndag och det känns. Sista valpen blev såld idag så nu har vi bara 2 stycket hundar och det känns skönt. Valparna har varit jätte söta och goa men det är ett himla arbete också. Och det känns som alla kommit till ett bra hem och det är huvudsaken för mig.
Nej eftersom det är söndag och jag brukar ha storstädning på just denna dag så är det väl dags att sätta igång.

1 kommentar:

la linda sa...

grattis gumman vad skönt!! vart hamnade de små puppisarna till slut..? trevlig söndag. puss.

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!