Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 21 augusti 2007

Jag orkar inte med Citibank

Jag är ingen rik människa men jag försöker så gott jag kan, men det underlättar ju inte när banken snor ens pengar. Ringde idag efter att ha kollat mitt konto och fått se att mina pengar finns fortfarade inte på mitt konto!!!! Jag försöker vara vänlig och förklara för tjejen att det är MINA pengar och jag behöver MINA pengar, men tyvärr Mrs Jansson du måste vänta på att våran quality avdelning tittat på det här och jag ser att fallet fortfarande är öppet. Jag kokar av ilska och funderar starkt på vad en bloggvän gett för tips "skjuta ms eustowano i knäskålarna" men jag känner mer för att gå in på banken och ta det som är mitt!!! Och kanske passa på att ta lite till och om jag åker fast kan jag ju alltid säga att de ska skicka in ett complain och det blir min quality avdelning som tar hand om fallet????????????????????????????????????????

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!