Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

tisdag 21 augusti 2007

Jag orkar inte med Citibank del 2

Jaha, vad tror ni händer? Jo jag har faktiskt fått tillbaka hela 20 euro från de 1130 euro som banken är skyldig! Starkt jobbat Citibank!
Nu har jag ju tur som har pengar som jag kan köpa mat för men tänk om det hade varit allt jag ägt, vad skulle jag gjort då? Gått in på Citibank och frågat om de hade mat till mina barn?
Jag är trött och orkar inte ringa ikväll igen, men jag garanterar att jag har nya tag imorgon. Finns det nån som orkar ge lite tips hur fan jag ska få Shitibank att förstå att det är mina pengar????!!!!

Inga kommentarer:

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!