Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

torsdag 23 augusti 2007

Skallebang-huvudvärk-hjärnsvullnad

Skallebang har jag haft hela dagen. Kan inte ens säga att det är självförvållat så antagligen är det sågspånen som har svullnat upp! För man kan inte ha ont i en protes har min pappa alltid sagt.
Och nej jag har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar. Kan det månde vara därför jag har så ont i huvudet?!?!
Dotter har sprungit iväg till hennes engelsman som varit borta i en vecka nu, grabbarna turas om att spela bilspel på PS2, måste säga att jag också provat och tycker att det är ganska kul. Brist på annat kanske man kan säga, men ibland är det bara skönt att koppla bort allt annat och bara spela ett spel där det inte behövs nån intelligens alls, fly från verkliga livet med andra ord!

1 kommentar:

Cloud sa...

har alltid förespråkat tv-spel. underhållande, lärorikt och framför allt jävligt kul. du vet ju hur länge jag kan sitta och spela:-)

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!