Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej med glimten i ögat och kämpar på med vardagliga ting, som man, barn och hundar

måndag 20 augusti 2007

Hatar en viss spansk bank!

Jag är så arg, jag är riktigt förbannad! Kollade mitt konto nyss och blev förskräckt (mer än jag brukar) var tvungen att ringa banken och fråga vad som står på, -VAD HAR HÄNT MED MINA PENGAR? frågar jag vänligt men bestämt. - Ett ögonblick mrs Jansson så ska jag titta. Jag väntar och väntar och åter väntar, - Thank you for waiting Mrs Jansson, du har 1130 euro som ligger i pending så du måste göra ett complain och det tar 3 dagar innan det blir klart! -TRE DAGAR , vrålar jag. Ni har tagit mina pengar och jag vill ha tillbaka de direkt, det är mina pengar. - Tyvärr Mrs Jansson jag kan inte göra nåt mer än ett complain som tar 3 dagar. -JAG VILL PRATA MED DIN SUPERVISOR säger jag. - Ett ögonblick Mrs Jansson (börjar bli lite trött på Mrs Jansson). Får sitta i kö igen, musik och en ny dam som svarar. - ÄR DU SUPERVISOR frågar jag. . Nej Mrs Jansson men jag ska titta på ditt konto och se vad jag kan göra.
Ja jag ser att du har en massa belopp i pending och du får göra ett complain som tar 3 dagar. -JAG ANSER ATT JAG INTE SKA BEHÖVA VÄNTA 3 DAGAR PÅ MINA PENGAR , DET ÄR MINA PENGAR OCH BANKEN KAN INTE TA MINA PENGAR säger jag. Efter att fått vänta i 20 minuter kommer damen tillbaka och förklarar att hon gjort ett special complain och jag ska ha mina pengar på kontot i morgon bitti. - KAN JAG FÅ DITT NAMN frågar jag. Eustowano svarar damen. Ok tack för din hjälp.
THANK YOU FOR CALLING CITIBANK MRS JANSSON säger Eustowano.
Vad tror ni jag kommer göra om inte pengarna sitter på mitt konto imorgon?

1 kommentar:

Shadow sa...

Skjuta Ms. Eustowano i knäskålarna?
Citibank verkar vara lika jobbiga överallt i världen.

Hoppas ni hittat hit

Jag har just flyttat från Blogg.se så att jag hoppas att alla mina läsare hittar hit istället, gamla som nya läsare är välkomna!